کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...

کامپیوتر,اینترنت,ترفند ها و بیشتر...
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 10004
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

جیلبریک با جیلبریک کردن شما می توانید به فایل های سیستمی سیستم عامل دستگاه تان دسترسی داشته باشید. یکی از سرویس هایی که جیلبریک کردن به شما می دهد این است که می توانید با اجرای برنامه AppSync برنامه های کرک شده را بطور رایگان روی دستگاه تان (آیفون٬ آی پاد٬ آی پد و اپل تی وی)نصب کنید. در غیر اینصورت (یعنی اگر دستگاهتان جیلبریک نباشد باید یک اکانت اپل تهیه کنید و ازapp store برنامه ها را بخرید.)

نکته: جیلبریک توسط یک برنامه و بر روی سیستم عامل دستگاه٬ که iOS است اعمال میشود. پس جیلبریک برای iOS 4.1 با جیلبریک iOS 4.2.1 با هم فرق میکنند. موقع دانلود برنامه جیلبریک کننده به شما گفته میشود که این برنامه کدام نسخه از iOS را جیلبریک میکند. مثلا برنامه limera1n فقط ازiOS 4.0.X تا ۴٫۱ را جیلبریک میکند.

انواع جیلبریک: دو نوع جیلبریک وجود دارد tethered و unthetered . موقع دانلود برنامه جیلبریک کننده به شما گفته میشود که این برنامه چه نوع جیلبریکی را انجام میدهد اگر بگوید tethered jailbreak بدین معنی است که با هر بار ریبوت شدن دستگاه یعنی با هر بار خاموش و روشن شدن٬ دستگاه به حالت قبل بر میگردد و باید از طریق برنامه ی جیلبریک کننده دستگاه را بوت نمایید. ولی untethered jailbreak یعنی با هربار راه اندازی مجدد دستگاه٬ یا خاموش و روشن کردن دستگاه دیگر نیازی به این کار (استفاده از برنامه جیلبریک کننده برای بوت شدن) نخواهید داشت.

منبع : اپلستان



نظرات شما عزیزان:

بی نظیر...:-*
ساعت14:30---27 مرداد 1392
خیلی ممنونم واقعا به دردم خورد چون اگه نمی گفتی الان هاجعه می شد بازم مشکرم عجیجم;-)
پاسخ: خواهش میکنم عزییییییزم 3333>


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:جیلبریک,جیلبریک چیست و انواع آن کدام است؟, tethered,unthetered ,انواع جیلبریک,paniz,, توسط paniz